Direktlänk till inlägg 16 november 2009

clownerna kom!

Av Holger Åhman - 16 november 2009 19:47

ville bara berätta att clownerna kom och det var jätteroligt!


Imorgonbitti ska jag sövas och få cellgifter i benmärgen. Det kommer gå bra. Det värsta är nog att jag måste fasta fram till dess så jag får inte äta något och nu när jag får kortison är jag ju jättehungrig hela tiden! MAAAAT OCH VÄLLING!! Dessutom får jag hummörsvängningar av kortisonet så det blir en rolig morgon för mamma och pappaFlört


Nu ska jag sova, godnatt!

  



 
 
Ingen bild

Anne-Lie Strömqvist

16 november 2009 21:36

Hejsan
Så skojigt med clowner, dom brukar kunna hitta på mycket bus !
Du är verkligen en duktig liten kille, en riktig superman.
Kramar till er.

 
Ingen bild

Henke

16 november 2009 21:42

Vad kul att clownerna kom en gång till! De ser verkligen roliga ut på bilden! Tråkigt att du inte får äta mat ikväll, men hoppas du får något riktigt smaskigt imorgon när behandlingen är klar.

Hälsa mamma och pappa, och be dem höra av sig om de behöver något.

 
Ingen bild

Alrik

16 november 2009 21:50

Men vilka knasiga clowner! Och vilken fin gitarr den långa clownen har! Jag gillar när folk spelar gitarr och sjunger till. Själv är jag bäst på att spela blockflöjt. Och så gillar jag din tiger som du har i sängen. Den ser riktigt gosig ut!

 
Ingen bild

Maria

16 november 2009 22:18

Va kul att clownerna kom! Saknar er! Kramar

 
Ingen bild

Olle

16 november 2009 22:59

Vad roligt med clowner! :)
Hoppas du får en riktigt smarrig måltid efter behandlingen.
Låter som du haft en riktigt myshelg med familjen.

Stora Kramar från oss

 
Ingen bild

J-O Annika Oliver Elliot

17 november 2009 01:56

Men va kul att clownerna kom!! Du ser ut att tycka det är kul. Kram på dig killen.

 
Ingen bild

Helene

17 november 2009 10:01

Hej Holger, gopojken min!

vad roligt att få träffa clownerna!

Massor med kärlek och ljus till dig och dina föräldrar ;o)

Allt blir bra, Stoooor kram


 
Ingen bild

Maria Håkansson

17 november 2009 10:24

Vilken lycka med Clownbesök! Krya på dig, Holger! Hälsa mamma å pappa också.

 
Ingen bild

Tommy och Kristina

17 november 2009 13:07

Hej !
Vad kul att clownerna kom. Allt kommer bara att gå bra och jag hoppas du får något gott att äta när du vaknar vår lilla kämpe

Stora kramar till er alla tre

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holger Åhman - 15 februari 2014 17:08

Hej!   I föra veckan förlorade vi plötsligt min farmor. Vi saknar henne mycket och på fredag är det begravning. Vi har skrivit några rader till henne.   Vi hann aldrig säga farväl och adjö vi trodde inte att du redan skulle dö. Men vi vil...

Av Holger Åhman - 25 november 2013 01:06

Hej!   Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker mot Bangkok och flyget hem. Vi åker tidigt på morgonen och är i Bangkok över dagen så vi får oss en liten överblick kanske av staden. Men helst är vi här och tar det lite lugnt med bad och god ...

Av Holger Åhman - 21 november 2013 14:18

Hej! Tiden går så fort här borta! Dagarna flyger förbi, vi badar, åkter moppe till lite olika ställen och igår var vi på en dagsutflykt till en stor park. Där fanns elefanter, sköldpaddor och annat skoj! Vi var på en show med elefanterna och sedan ...

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!   Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några...

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej! Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards