Direktlänk till inlägg 19 november 2009

infektion

Av Holger Åhman - 19 november 2009 10:39

hej mina vänner!


Nu har jag fått min första infektion, inatt fick jag feber och de har satt in antibiotika. De tog många blodprover så de kan se vilken typ av infektion det är så jag får rätt medicin. De tar prover nu nästan varje timme. Läkaren har varit här inatt och kommer snart in för att kolla läget. Jag har en jättefin sköterska som hjälper oss, hon heter Anna och det var hon som tog emot oss natten när jag kom hit också. Jag har nu förstått vad de menar med att man får blåsor i mun och svalg och svamp i munnen. Jag har fulla mun med sånt, mamma och pappa baddar med bubbelvatten då det hjälper.

Som det ser ut just nu så måste vi hålla oss på rummet, vi får hoppas att det går över fort så jag får komma ut lite snart! Fast vi har det bra här inne med barnprogram och välling.


kram till er alla!


jag i sängen imorse

  

 
 
Ingen bild

Millan O David

19 november 2009 10:59

Lilla vän! Vad du får utstå mycket! Du är en jätte modig kille Hogge! Krya på dig. Kram

 
Ingen bild

Tommy och Kristina

19 november 2009 11:07

Lilla gubben!
Tur att du har mamma och pappa som tar hand om dig snart mår du nog bättre vår lilla kämpe och får komma ut och kika på bilarna
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holger Åhman - 15 februari 2014 17:08

Hej!   I föra veckan förlorade vi plötsligt min farmor. Vi saknar henne mycket och på fredag är det begravning. Vi har skrivit några rader till henne.   Vi hann aldrig säga farväl och adjö vi trodde inte att du redan skulle dö. Men vi vil...

Av Holger Åhman - 25 november 2013 01:06

Hej!   Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker mot Bangkok och flyget hem. Vi åker tidigt på morgonen och är i Bangkok över dagen så vi får oss en liten överblick kanske av staden. Men helst är vi här och tar det lite lugnt med bad och god ...

Av Holger Åhman - 21 november 2013 14:18

Hej! Tiden går så fort här borta! Dagarna flyger förbi, vi badar, åkter moppe till lite olika ställen och igår var vi på en dagsutflykt till en stor park. Där fanns elefanter, sköldpaddor och annat skoj! Vi var på en show med elefanterna och sedan ...

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!   Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några...

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej! Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det ä...

Skapa flashcards