Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Holger Åhman - 4 januari 2010 13:16

halloj!


nu  har vi kommit till avdelningen från uppvaket. Jag har vaknat som jag ska och mår bra. Nu ligger jag med ett dropp som ska gå en stund innan de kan göra bensticket. Det blir alltihop idag för jag måste göra bensticket innan jag kan få den stora gula påsen. Så nu har vi satt bedövningsmedel på benen där de ska sticka mej, jag kommer att få lugnande innan så det brukar gå bra. De är duktiga på att avleda mej med roliga saker här i Umeå.


Här är lite bilder från uppvaket. Här ligger jag fortfarande och sover.

  

Här är jag alldeles nyvaken

  

Sen knäppte jag massa kort, mest på min egen näsa men lite annat också, här är ett kort på mej själv och ett på mamma  som jag tagit alldeles själv!

    

Av Holger Åhman - 4 januari 2010 08:25

godmorgon!


Nu väntar vi på att jag ska få komma ner till Mumin, det är där de söver mej och gör ryggsticken. Jag är hungrig och vill ha mat!!

Idag ska de även ta en röntgenbild på mina framtänder och se hur det ser ut. Jag har slagit in dem när jag var mindre och en av framtänderna är lite mörkare än de andra vilket innebär att den förmodligen är död. Det är en infektionsrisk där så de kommer förmodligen att plocka bort den nästa gång jag sövs men de måste vänta tills mina värden är bra så då det är ett litet riskmoment.


I eftermiddag sätter de in mer cellgifter via dropp och sedan ska jag få ett benstick också där de sprutar in cellgifter muskelärt. De kanske tar det imorgon så jag slipper göra allt idag.


Och idag är det måndag så vi väntar spänt på om clownerna kommer!!


Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards