Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Holger Åhman - 5 januari 2010 11:33

hej igen!


Nu har läkaren varit här och idag ska de börja trappa ner mitt kortison på nytt. Vi får se hur det går, jag ska få lite mindre dos mitt på dagen och ikväll och så får vi hoppas att febern håller sig borta och att mitt glada hummör kommer tillbaka!


Vi har hittat lite bilböcker här på avdelningen som jag gillar att läsa! Bilar är bäst!


Ikväll ska vi äta pizza, de har ett väldigt speciellt pizza ställe här med över hundra olika sorter. Det finns alla möjligt att ha på, massa färska grönsaker, nötter och allt möjligt annat man kan tänka sig. Det blir pizza buffe med några andra föräldrar.


Min favoritsysselsättning är att äta pannkaka!

  

Av Holger Åhman - 5 januari 2010 08:44

godmorgon!


Då var det en ny dag, igår kväll vid åtta satte de igång droppet med cellgifter. Jag hade lite förhöjt njurvärde så därför måste de ta prover en extra gång för att kolla att det gick att sätta igång droppet. Det gjorde det. Alla mina värden ligger precis på gränsen så de var skönt ändå att det gick att komma igång.


Clownerna hade julledigt igår så vi fick klara oss utan. Vi fick busa med varandra istället  


Idag ska en sjukgymnast komma hit och kolla lite på mej, jag vill fortfarande inte gå så mamma och pappa måste hjälpa mej att hålla igång mina muskler och ligament. De ska få tips om vad de kan göra.


kram!

Ovido - Quiz & Flashcards