Alla inlägg den 8 januari 2010

CVK

Av Holger Åhman - 8 januari 2010 19:28

hej!


Nu är farmor och farfar här, vi har lekt och ätit. Nu ska vi läsa bok och sedan gå och sova.


Idag fick vi åka upp till sjukhuset en sväng då min cvk såg ut att ha åkt på sniskan och jag var lite svälld uppe på bröstet ovanför ingångshålet. Vi fick visa upp hur det såg ut och läkaren tog en titt men det var ingen fara. Förmodligen har min viktökning gjort att allt blivit mycket tightare och därför ser det ut som att den har flyttat sig. De tog lös stygnen som den var fastsydd med i bröstet för nu har slangen vuxit fast i skinnet från insidan så den sitter på plats ändå.


Jag mår lite illa idag och kräks lite då och då men jag är ändå pigg och har provat mina ben litegrann med några steg. Blåsorna börjar komma nu på mina läppar igen efter cellgifterna i Umeå och mina slemhinnor börjar ta lite stryk. Det är förmodligen därför jag kräks nu också då det blir tjockt slem upp i halsen och då kommer det upp.


Idag kom min granne över med en liten bil till mej, den är jättefin och ser nästan precis lika ut som deras bil! Jag och farfar har kört med den.


godnatt mina vänner!

Av Holger Åhman - 8 januari 2010 07:32

godmorgon!


Nu är vi hemma igen och jag blev så glad när jag såg huset och mina saker. Jag lekte med min Car Park igår kväll, det är som ett garage där man kan åka upp och ner med bilarna och utanför kan man stanna och tanka. Det är min nya favoritleksak!


Natten har varit lite så där då jag har mått illa och kräkts lite. Nu mår jag fortfarande lite knepigt men jag har gett mej på min första pannkaka!


Ikväll kommer farmor och farfar och hälsar på! Jag längtar efter dem!


kram

Ovido - Quiz & Flashcards