Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Holger Åhman - 13 januari 2010 16:53

godkväll!


Då var vi på sjukhuset igen. Vi var hit vid halv ett och satte in en ny sond, kom hem vid tre, tog tempen som var 38,8 så det var bara att vända och åka tillbaks. Nu sitter vi här och ska ta prover, tittar på bilfilm och jag har tagit min första tugga mat på tre dar! Jag har fått morfin i munnen så nu går det lite lättare att äta. Jag är ganska pigg så vi misstänker att det kan vara kortisonet igen. Idag är nämligen första dagen jag var helt utan igen och då kom febern..


Pappa ska sova med mej här inatt och mamma ska sova hemma.


kram och hej!

Av Holger Åhman - 13 januari 2010 09:17

hej!


Idag när jag vaknade hade jag visst ingen sond kvar. Den har jag ryckt ut inatt. Det var förmodligen därför jag sov så bra! Vaknade halv nio imorse :) Jag är dock förkyld med hosta och snorig och 37,8 i temp. Så vi får se hur dagen blir. Vi ska upp till sjukhuset och sätta i en ny sond iaf. Den behöver jag för att ta mina mediciner men också för att få välling och mat i. Jag har inte ätit på tre dagar nu så mamma och pappa ska börja mata mej via sonden idag. Jag har fortfarande massor med blåsor i munnen och på läpparna som gör ont men jag kräks mindre nu iaf.


Igår försökte jag ändå leka lite stundvis och jag serverade kaffe i min servis

  

Skapa flashcards