Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Holger Åhman - 19 januari 2010 20:28

hej på er!


Nu har jag och pappa åkt till sjukhuset. Jag har fått feber igen 38,9 var den nu när vi for upp. Det är åter igen första dagen helt utan kortison så vi hoppas att det är det som febern kommer från. Vi som hade fått besök av kusinen! Vi hann leka en liten stund iaf.


  

Av Holger Åhman - 19 januari 2010 10:37

morrn!


Jag fick behandling igår till slut. Vi va på sjukhuset från 09.00 till 17.30 då allt äntligen var klart och vi kunde åka hem. Farfar var med på sjukhuset och det var bra, vi lekte med bilar och busade. Jag är fortfarande pigg och det är jätteskönt! Vi hoppas att jag ska få vara det tills vi åker till Umeå på måndag.


Jag har inte lika ont i kroppen nu så vi tränar på att gå. Mamma och pappa håller i mej och jag tar ett steg i taget. Det går vingligt men jag tar mej frammåt! Mina värden är ganska låga så vi törs inte träffa så mycket folk men idag ska jag och farfar leka hela dagen, kanske blir det en prommenad i friska luften!


Jag hoppas iaf få träffa min kusin snart! Kanske blir det redan idag, vi får se vad som händer.


Vi lekte med bilarna redan tidigt imorse!

Jag har fått så mycket grejer när jag blev sjuk och nu under jul så jag kan inte ha allt i mitt rum! Sen så är det ju roligt att leka där det finns mycket plats att köra mina bilar.      


Skapa flashcards