Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Holger Åhman - 20 januari 2010 12:48

hej!


Vi är kvar på sjukhuset och blir nog det ett par dagar.De tror inte längre att det är kortisonet och då jag har hosta och är snorig har de satt in antibiotika. Mitt neterofila värde (immunförsvaret) är i stort sett obefintligt, 0,1, vilket innebär att vi måste kolla upp ordentligt vad febern kommer från. Då det inte finns något i kroppen som jobbar mot infektioner så är det inte säkert att det syns att jag har någon heller, fast det finns. Jag blir inte t ex röd i örat vid öroninflamation eller så utan det syns ingenting då rodnaden kommer från att kroppen jobbar mot infektionen.


De har tagit prov för att kolla svininfluensa och de har satt in tamiflu ifall att. Vi har även rengjort min CVK så jag har fått lugnande och är lite groggy nu. De har även tagit prover för blododling mm. Hoppas mina värden hinner återhämta sig så vi kan åka till Umeå på söndag! 


Nu ska vi sova en stund, skönt.


kram och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards