Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Holger Åhman - 28 januari 2010 17:19

hej!


Nu börjar det närma sig kvällen och de har nyss tagit nya prover för att se hur sköljningen går. Idag har jag varit tröttis och mest sovit hela dagen. Imorse tittade jag och Axel på film på vår lilla dvd i sängen, det var mysigt.


Vi är ett gäng som precis har beställt pizza, så nu ska vi käka och mysa.


  


Av Holger Åhman - 28 januari 2010 11:21

hej!


Inatt kom febern och jag fick antibiotika igen. Läkaren var in och undersökte mej men hittade inget mer än snuva och lite hosta. Nu på morgonen har jag så bra värden så det har tagit bort antibiotikan igen, det känns skönt. Läkarna tror att vi kan komma hem på lördag, allt pekar mot det.


Nu ligger jag och sussar och mamma och pappa passar på att mata mej med sondnäring. Jag äter fortfarande ingenting så det är tur att det finns reserver att ta till!


Våra rumskompisar får åka hem idag så nu blir vi själva i en jättesal. Då ska jag se på bilfilmen hela tiden!  


Ha en bra dag alla!

Ovido - Quiz & Flashcards