Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Holger Åhman - 29 januari 2010 07:53

godmorgon!


Igårkväll var det 39 i feber igen, jag somnade tidigt som en stock. Vi hoppas fortfarande på att kunna åka hem imorgon men vi får se vad läkarna säger. Mamma och pappa satt ute i matrummet igårkväll med några andra och åt. Det är några här som är jätteduktiga på att spela och sjunga och har skrivit egna låtar bl a om sjukdomen och de spelade och sjöng och vi hade tänt levande ljus och gjort mysigt.  


Idag blir det nog en slappardag, mycket tv och film. Säkert blir det några turer i korridoren, jag måste ju heja på alla! Vi tränar fortfarande på att gå och jag tycker min balans är lite bättre. Jag måste fortfarande hålla i mej hela tiden men det är inte riktigt lika vingligt 


trevlig helg! 

Skapa flashcards