Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Holger Åhman - 30 januari 2010 15:32

Hej!


Vi blir kvar en natt till. Jag har börjat få feber igen så vi avvaktar till imorgon för att se hur de ska göra med antibiotika och så. Det blir nog bra, då hinner mamma och pappa lära sej hur man gör med den röda vätskan som ska göra att jag kräks mindre, så kan vi göra det hemma också.


Vi får ha myskväll här istället. Vi ska laga mat tillsammans med två andra familjer ikväll och se på Robinsson finalen.



Av Holger Åhman - 30 januari 2010 13:28

hej!


Idag skulle vi få åka hem men nu vet vi inte riktigt hur det blir. Jag har sköljt ur bra och droppet är borta så vi har packat och gjort klart. Nu har jag börjat kräkas en massa slem så vi måste avvakta och se vart det tar vägen. Tempen har stigit lite men inte så farligt så vi får se åt vilket håll det bär. Nu har jag fått en röd vätska sprutad ner i magsäcken som ska lösa upp slem som finns där så att man kan suga upp det ur magsäcken. Det vore toppen om det funkade! Jag vill ju inte sitta i bilen om jag inte mår bra.


Mamma ska på middag ikväll hemma i Sundsvall var det tänkt så det vore roligt om vi fick åka!


kram

Ovido - Quiz & Flashcards