Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Holger Åhman - 10 februari 2010 21:19

Hej!


Idag har vi varit ute en sväng i solen, vi tog en prommenad ner till stora vägen och tittade på bilarna. Pappa och farfar har skottat lite snö från taket så det inte ska rasa in. Farfar är ju så orolig!   


Annars har farfar burit på mej, vi har lekt lite med bilarna men jag har så ont i kroppen så jag vill mest vila. Är tröttis och sover titt som tätt.


Imorgon är det provtagning, spännande att se hur jag ligger till. Pappa ska följa med mej till sjukhuset. Det är roligt att vara där, jag hjälper till att ta fram slangarna och får hjälpa till att hålla i rören med blodet i. Jag har blivit riktigt duktig!


Här är vi på prommis! Snutten är alltid med överallt!

  Här står jag och ska precis blogga lite grann. Funderar på vad jag ska skriva..  

Av Holger Åhman - 10 februari 2010 11:42

Hej!


Idag ser det ut att bli bra väder! Då ska vi gå ut en stund. Får se om jag vågar prova pulkan..den är lite läskig!


Nu börjar kortisonet märkas på mitt humör och på aptiten. Jag vill ha mat hela tiden och protesterar högljutt när det inte går som jag vill.


Inatt har jag varit vaken mycket, jag har haft ont och inte velat sova. Efter att jag fått smärtstillande så somnade jag tillslut om och när jag sedan vaknade var farfar uppe så han tog hand om mej så mamma och pappa kunde sova. Jag blir trött av det onda, medicinen och den dåliga sömnen så nu har jag somnat igen.  


Vi får se hur mina värden är imorgon efter provtagningen. Är de bra och påväg upp så ska vi försöka hitta på något i helgen. Kanske får jag träffa min kompis Olle på lördag!


kram och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards