Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Holger Åhman - 16 februari 2010 08:01

godmorgon!


Imorse fick vi åka in på sjukhuset igen. Jag har fått feber. Sedan tre imorse har tempen stigit och när den var uppe i 38.5 så måste vi åka in. Jag är ganska pigg ändå och vi misstänker att det är kortisonfeber då mina värden var bra igår när vi tog prover. Men det måste ju kollas upp ordentligt så nu har de tagit odlingar och allt sånt.


Imorse när jag skulle få medcin var det stopp i sonden. Vi hoppas att vi kan få hjälp med det och att vi slipper byta sond. Det är inge roligt.


Idag fyller min morfar år och vi skulle dit och fira, hoppas vi kan komma iväg ändå! Vi kanske kan få permis iaf och äta lite tårta!


Jag har börjat tappa mycket hår igen så mamma och pappa funderar på att raka bort det som är kvar nu. Det är hår överallt där jag har varit.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards