Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Holger Åhman - 26 februari 2010 12:47

hej!


Då var vi hemma från sjukhuset. Mina värden har gått ner lite till och vill inte riktit vända. Jag ska inte få någon mer antibiotika nu utan vi får komma tillbaks på måndag. Då är det egentligen dags för behandling men vi får ta prover och vänta på svar för att se om de kan ge något. I så fall blir det Vincristin och benstick. På måndag börjar jag med en ny tablett också, det är ett annat cellgift som jag ska äta i två veckor.


Idag när vi parkerade utanför sjukhuset så ropade jag "hemma!"...hmm..det betyder nog att vi är där en hel del    


Pappa ska till Bollnäs ikväll och träffa några gamla kompisar. Det blir roligt för honom att komma iväg! Jag och mamma blir hemma och får ha fredagsmys själva.


kram

Av Holger Åhman - 26 februari 2010 07:42

Hej och godmorgon!


Fredag! Mysigt, vi sitter i soffan och tittar på film. Bee movie är min nya favorit. Jag har sovit dåligt inatt och vaknat mycket. Jag vill ha välling och sen kryper det i kroppen på mej så det är svårt att somna in ordentligt. Så jag är trött som tusan men jag kan säkert sova lite på dan istället.


Snart ska jag iväg och träffa Gudrun på sjukhuset! Jag gillar henne:)


kram

Ovido - Quiz & Flashcards