Alla inlägg under februari 2010

Av Holger Åhman - 3 februari 2010 09:38

hej!


Oj vilket snöväder! Vi måste ut och skotta! 

Det blev ingen pulkåkning igår då jag var för trött. Men en annan dag ska jag ut!


Pappa är håller på med bilen idag igen, hoppas vi hinner till besiktningen i eftermiddag.


Imorgon är det dags för provtagningar igen. Om mina värden är bra då så kanske jag kan titta förbi dagis och säga hej till mina fröknar när de är ute :) Det vore kul!


Nu ska jag och mamma gå och laga lite mat i mitt fina kök!


kram

Av Holger Åhman - 2 februari 2010 08:47

Godmorgon!


Allt gick bra igår, jag somnade på sjukhuset så pappa fick sitta kvar med mejtill halv fem innan jag vaknade och vi kunde åka hem. Idag har jag inga planer, jag skulle gärna vilja få komma ut i friska luften!! Jag mår lite bättre och kräks inte lika mycket längre. Jag kan fortfarande inte äta så pappa håller presis på att ge mej sondmat nu. Vi kan spruta in det med en spruta.


Mamma ska på stan en sväng idag och pappa ska försöka laga bromsarna på bilen. Vi ska besiktiga den på ons.


kram på er!

Av Holger Åhman - 1 februari 2010 10:48

Godmorgon!


Nu har vi tagit prover på sjukhuset och det ser bra ut. De kan ge behandling idag. Vi väntar på att apoteket ska göra klar sprutona och sedan ska jag få mitt benstick. Inatt har vi nästan inte sovit nått så jag är tröttis och har somnat i soffan här. Mamma sitter och gör lite skolarbete, det är bra med bärbara datorer! Då kan vi blogga också :)


hejj så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards