Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Holger Åhman - 1 mars 2010 16:45

hejj!!


Nu är vi glada för mina värden är mycket bättre. Det har gått uppåt! Skönt, då behöver vi inte åka till Umeå för något benmärgsprov utan vi kan göra ryggsticket här i Sundsvall. På fredag ska jag sövas här. Det är mycket den här veckan, först behandlingen idag plus en ny tablett. På onsdag ska jag få ett cellgift som jag inte fått tidigare men det sägs att man brukar må väldigt dåligt av det tyvär. Det cellgiftet får jag via cvk:n och det ska jag få ons, tor, fre, lör. Sedan är det några dagars uppehåll och efter det är det likadant nästa vecka. Sen på fredagen är det ju sövning och jag får behandling i rygg och benmärg. En tuff period nu.


Jag är jättetröttis men vägrar sova. Vill gärna sitta med mamma eller pappa i soffan. Det är nästan enda gången de får komma nära, då jag har så ont i kroppen, så de passar på så fort de får!

  

Av Holger Åhman - 1 mars 2010 09:19

Hej, hej!


Efter en jobbig natt då jag inte kunnat sova är vi på sjukhuset. Vi ska först ta prover och se om jag sedan kan få någon behandling. Om det blir behandling är det övervakning i tre timmar så då blir vi här nästan hela dagen. Vi håller verkligen tummarna idag för att proverna ser bättre ut!


Min mage är lite bättre iaf, inte lika svälld även om hela jag är ganska svälld av kortisonet.


Här är jag hemma på skötbordet. Vi har rengjort vid CVK och vid sonden så nu är jag fin! Jag är storkille nu så jag får ju inte plats nästan längre!

  


Här sitter vi nu och väntar på provsvaren. Jag myser i soffan, äter kex och ser på Teletubbies.

    

Skapa flashcards