Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Holger Åhman - 5 mars 2010 20:27

hej och god kväll!


Idag har det varit fullt upp. Vi åkte till sjukhuset halv åtta imorse för att jag skulle sövas. Det drog ut på tiden och då jag varit ledsen och arg sedan 02.00 för att jag inte fått någon mat, då jag inte få äta eller dricka något sex timmar innan sövning. Jag  fick jag tillslut lite lugnande för att det skulle kännas lite bättre. Vid tio blev jag sövd och bara en halvtimme senare var jag vaken igen. Det gick väldigt fort att vakna. I Umeå brukar jag måsta ligga en timme minst i planläge men här vaknade jag snabbare och jag var på ett rasande hummör. De försökte ta prover och ge cellgifter på morgonen men det var stopp i min cvk och när de försökte efter sövningen var det fortfarande stopp så de var tvungna att göra en aktilys på den ena slangen. Då sprutar de in en vätska som ska lösa upp det som gör att det är stopp. Det tar två timmar så vi blev kvar ett bra tag.  Vid halv tre var vi iaf hemma.


På eftermiddagen kom farmor och farfar. De ska vara här i helgen. Mamma ska åka till Sthm för att vara med på en träff med den kurs hon läser så då får pappa hjälp att ta hand om mej. Vi håller tummarna för att jag får lite mindre ont snart och att febern håller sej borta.


Om det är lika fint väder har farmor och farfar lovat att vi ska vara ute! :)


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards