Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Holger Åhman - 26 mars 2010 09:18

godmorgon!


Nu har vi vaknat här på sjukhuset igen. Jag har fått mos till frukost och sedan har jag tvättat bilar och borstat tänderna. Det ser lite bättre ut på bröstet tycker vi men jag måste fortfarande behandlas. Men idag ska vi få permis! Jag ska få mitt antibiotika vid tio och sedan får vi åka hem en sväng. Det blir skönt, då kanske jag kan träffa min kusin igen!


Jag har massor med utslag i blöjområdet och är röd och svedd, det är lite bättre nu men det blir så då cellgifterna fräter. Igår fick vi en salva av doctorn som vi ska smörja med, hoppas det blir bättre!


Mina värden hade gått ner lite igår, utom netrofila som var på 0,6, men inte så mycket att vi måste fylla på något. Vi får se hur det ser ut idag, de var in och tog prover inatt samtidigt som jag fick medicin.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards