Alla inlägg den 2 april 2010

Av Holger Åhman - 2 april 2010 21:28

hej och godkväll!


Imorse for vi tidigt från sjukhuset. Vi åkte först till gammelfarmor i Sollefteå, där fick vi lunch och gofika. Hon fick en stooor kram innan vi åkte vidare. Nästa stopp var i Gåsnäs. Där var mormor, morfar, Malin, Gustav, Loke och Gustavs föräldrar. Vi åt mat och lekte hela eftermiddagen. Jag blev så trött att jag var tvungen att ta en paus och sova en timme.


Jag mår fortfarande rätt bra. Är tröttare än förut och kräks lite slem, blåsorna har också börjat komma i munnen så jag vill inte äta något alls. Jag får mat via sonden istället. Men jag vill fortfarande leka och busa så vi hoppas att det håller i sej skapligt!


Imorgonbitti ska vi åka till Linda, Ninas mamma. Vi ska äta frukost ihop. Sedan åker vi vidare till farmor och farfar och äter påskmiddag.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards