Alla inlägg den 3 april 2010

Av Holger Åhman - 3 april 2010 15:00

Hej!


Nu är vi hos farmor och farfar för att få påskmiddag, Annika, J-O, Elliot och Oliver är också här. Jag börjar må lite sämre nu, kräks mer och mer och blossorna har kommit i och utanför munnen. Jag är trött, äter ingenting och vill gärna bli buren. Då är det bra att vara hos farfar för han bär mej så gärna:-)


Vi funderar på att kanske stanna här till imorgon, det beror på lite hur jag mår ikväll. Det vore häftigt att sova kvar här! 


Jag har fått jättefina påskpresenter. En radiostyrd bil som kan göra kullerbyttor och har blinkande däck, sommarkläder och trisslotter av J-O och Annika. Sen fick jag en till bil av farmor och farfar. Stor, svart som man kan öppna dörrar och motorhuv på.


Glad Påsk!!

Ovido - Quiz & Flashcards