Alla inlägg den 4 april 2010

Av Holger Åhman - 4 april 2010 08:01

Godmorgon!


Vi är hemma igen, igårkväll när vi tog tempen var den 37,8 så då vågade vi inte sova kvar. Det blir så långt till sjukhuset och det är viktigt att jag kommer in snabbt om jag har feber så vi åkte hem och sov. Imorse var tempen nere på 36,8 så det känns bra. Natten har varit så där då jag fått massor med blossor i munnen så vaknar jag mycket. Det gör ont att ha nappen och jag kan inte äta välling eller nått. Vi har fått en bedövningssalva som vi stryker på och då känns det bättre.


Idag ska vi fixa lite här hemma, packa upp och greja. Jag sitter i soffan nu och tittar på film. Jag är väldigt trött efter behandlingen så det blir mycket vila idag.


Här är en bild på min mun, det som är jobbigt är att det är likadant innuti.

  

Ovido - Quiz & Flashcards