Alla inlägg den 8 april 2010

Av Holger Åhman - 8 april 2010 08:25

Godmorgon!


Då var det en ny dag, jag mår ganska bra men är jättetrött då jag inte alls sover bra på nätterna. Jag har fortfarande ont i foten så jag vaknar ofta. Igår på sjukhuset passade de på att kolla så jag har tillräckligt med kalcium och fosfat i kroppen. Eftersom skelettet blir skört av cellgifterna så är det viktigt att jag får i mej allt jag behöver så jag inte får flera frakturer.


Det var bra att fylla på blod igår, jag har lite mer färg i ansiktet. Idag ska vi till Kristina och Tommy och hälsa på. Tommy fyller år så vi tänkte gratta honom. Hoppas deras fina katter är hemma så jag kan klappa och krama dem.


Imorgon ska vi ta prover igen, mina trombosyter är också påväg ner så vi måste kolla hur det ser ut, om jag måste fylla på det också.


Hejj!

Ovido - Quiz & Flashcards