Alla inlägg den 18 april 2010

Av Holger Åhman - 18 april 2010 19:25

Hej!


Då var vi hemma allihop igen, mamma har kommit hem från resan med jobbet. Jag visade henne min fina buss som jag fått av farmor och farfar! De har åkt hem nu men farfar kommer hit på tisdag igen. Vi har fortsatt att busa idag, var ut en sväng i solen också och tog en promenad.


Jag är fortfarande pigg men tempen har börjat stiga ikväll. Den var 38,5 nu men jag är så pass pigg och värdena är ok så vi väntar lite och ser om det fortsätter stiga, då får vi åka in till sjukhuset. Jag är hostig och snorig så vi hoppas att det bara är en vanlig förkylning som gör att tempen är lite hög.


Imorgon ska vi in till sjukhuset i vilket fall och ta prover, vi ska fylla på trombosyter också...det var bara 32 igår.


kram och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards