Alla inlägg den 22 april 2010

Av Holger Åhman - 22 april 2010 11:52

Hipp hippp hurra! Idag är Holgers födelsedag!


Jag har redan blivit firad. Imorse öppnade jag en present från dagis, en bok där alla barnen fanns med, fröknarna och sen bilar så klart!


Sen har vi varit upp till sjukhuset och tagit prover. Där fick jag en stor bil i present av Anna och Gudrun! Brruuuuuuuuuum!


Nu är mammas kusin och hennes sambo här och jag har fått en stor bok med dinosaurier och en mjuk katt. Det var jättefint! Sen var Mollys mamma och pappa förbi med en present, den har jag inte öppnat än...jag va så trött så jag nästan somnade i soffan så jag gick och la mej. Nu sussar jag så att jag ska orka med mer kalas sen! Släkten kommer i eftermiddag och äter tårta.


Katten jag fick av Kristina och Tommy! 

Vi läser boken från dagis! 

Här tar vi prover på sjukhuset    

Ovido - Quiz & Flashcards