Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Holger Åhman - 5 maj 2010 10:59

Hej!


Vi fick tidig permis idag och for från sjukhuset redan nio imorse. Sedan har jag sovit en stund och nu ska jag och pappa ut på en prommenad. Jag mår lite si sådär då magen krånglar men det kan bero på all antibiotika jag får. Jag kommer att få det några dagar till iaf, tills det kommer några svar på blododlingen så vi kan se om det är några elaka bakterier och busar i mej.


Vi tvättar noga vid cvk:n varje dag nu så det inte ska smita in några bakterier. Mina netrofila ligger bara på 0,2 så vi får vara försiktiga. Nu ska mamma ner på stan en sväng och sedan ska vi åka till Kristina och Tommy och hälsa på. Kristina har fyllt år så vi tänkte uppvakta henne. Fast jag vill inte sjunga ja må hon leva utan bara bä bä vita lam...så det får bli den    


Sedan åker vi till sjukhuset igen och sover där.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards