Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Holger Åhman - 11 maj 2010 11:00

morrn!


Nu har jag och mamma fått åka hem från sjukhuset, vi var tvungna att stanna till ronden idag. Igår hade jag 0,2 i netrofila men idag var det på 0,1. Det är väldigt segt..vi måset tillbaka och sova där inatt igen. men det blir sista natten för sedan har jag fått antibiotika i tio dagar så då kan de inte ge mer.


Igår ringde de från dagvården och undrade vart vi var? Vi trodde inte det skulle bli någon behandling eftersom mina värden var så dåliga men benstick skulle vi få så mamma och jag fick åka in och vara där hela eftermiddagen. Allt gick bra och när det var klart var det bara att åka en trappa upp och lägga oss i rummet på avdelningen. Sedan kom mormor och hälsade på en sväng så jag höll mej vaken till sju fast jag var så himla trött!   


kram

Ovido - Quiz & Flashcards