Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Holger Åhman - 15 maj 2010 21:29

Godkväll!


Idag har det varit full fart, vi har varit ute hela dagen och jag har varit vaken ända till nu. Jättesent. Mamma, pappa och farfar har jobbat ute på tomten idag medan jag och farmor har busat och hjälpt till så mycket vi kunnat. Sedan har J-O och Annika varit här, vi har grillat och badat tunna. Supergott var det. Det har ju varit så varmt idag så jag har kunnat springa ute utan jacka med bara kepsen på huvudet.


Det är lite rött kring min cvk men jag har ingen feber och ganska bra värden så vi blir hemma inatt iaf så får vi se hur det ser ut imorgon. Det kanske bara är för att jag busat så mycket så den har fått sej några törnar och därför är det lite rött ikring.


Nu ska jag sova, natti natti!

kram

Ovido - Quiz & Flashcards