Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Holger Åhman - 17 maj 2010 16:34

Hej!


Det blev inte så många gulddagar som vi tänkt..igårkväll när vi skulle ta på pyamasen så hade det blivit mycket mer svullet och rött igen kring min cvk. Men jag hade fortfarande ingen feber. Sköterskorna tyckte ändå att vi skulle komma in för att kolla upp det, jag och mamma fick sova kvar och halv ett inatt fick jag antibiotika. Det har jag fått nu på förmiddagen också och ikväll ska vi dit igen för att få samma. Det kommer nog att bli så några dagar nu.  


Jag är fortfarande pigg och glad så nu är vi ute på tomten och leker. Jag tränar mycket på att gå och tycker det är kul. Det är svårt ute på gräset för där är det så ojämt så jag ramlar en hel del   men det gör inget, upp igen bara!


Ikväll kommer morfar och hälsar på! Då ska vi visa honom va fint vi gjort på tomten.


kram



Ovido - Quiz & Flashcards