Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Holger Åhman - 21 maj 2010 15:06

Hej igen på er....


Nu har jag varit en dag hos farmor och farfar och vi busade igår till klockan var kvart i 9 på kvällen  så farmor och farfar blev alldeles slut av allt springande på dagen var vi ute och tittade på bilar och bussar och vi hade turen att Kurt kom med sin stora traktor så jag fick kliva ur vagnen och titta på den....


Idag har det också varit full fart här hemma jag och farfar har varit ute och kollat på bilar och bussar igen och pappa for till staden hudiksvall och köpte skor till mig som farmor ville köpa till mig men hon jobbade så pappa fick göra det

Jag blev jätte glad när jag fick dom nu skall jag vila en stund så kanske vi hörs något mera ha det så bra så länge....


Kram hej då  

Ovido - Quiz & Flashcards