Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Holger Åhman - 25 maj 2010 16:53

Hej!


Nu har jag laddat upp lite bilder frånden nya avdelningen avdelningen, här är de!


Här är kuren där sköterskorna sitter.

 

En bild från matsalen

  

Lekhörnan som är på andra sidan. Den sitter ihop med matrummet.

    

 Korridoren där vi har vårt rum.   Korridoren där man kommer in. 


Här är jag på uppvaket efter sövningen idag. Jag har varit lite halvfull idag med, blev väldigt groggy av sövningen.

   


När jag hade vaknat till liv blev det Thaimat.

    

Av Holger Åhman - 25 maj 2010 09:12

godmorgon!


Nu sitter jag i sängen och ropar efter frukost, jag förstår inte varför jag inte kan få något att äta när jag är så hungrig!! Vi har inte fått sövningstid förrän klockan 11 så det blev en lång väntan idag. Snart kommer Astrid hit och hälsar på en sväng. Hon har varit här med jobbet och ska passa på att komma upp hit till oss på sjukhuset. Det blir bra för då kanske jag glömmer bort tiden en stund!


Här är jag i sängen igen. Jag lägger ut fler bilder på hur det ser ut på avdelningen i eftermiddag!! Det är visst några nyfikna, kul:)


  


kram 

Ovido - Quiz & Flashcards