Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Bilder

Av Holger Åhman - 25 maj 2010 16:53

Hej!


Nu har jag laddat upp lite bilder frånden nya avdelningen avdelningen, här är de!


Här är kuren där sköterskorna sitter.

 

En bild från matsalen

  

Lekhörnan som är på andra sidan. Den sitter ihop med matrummet.

    

 Korridoren där vi har vårt rum.   Korridoren där man kommer in. 


Här är jag på uppvaket efter sövningen idag. Jag har varit lite halvfull idag med, blev väldigt groggy av sövningen.

   


När jag hade vaknat till liv blev det Thaimat.

    

 
 
Ingen bild

Maria

25 maj 2010 21:32

Hej! Va fint det verkar ha blivit på avdelningen. Ser att dom har flyttat på sonden, skönt så kan såren på andra kinden läka. Kram, hoppas vi kan ses snart! Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holger Åhman - 15 februari 2014 17:08

Hej!   I föra veckan förlorade vi plötsligt min farmor. Vi saknar henne mycket och på fredag är det begravning. Vi har skrivit några rader till henne.   Vi hann aldrig säga farväl och adjö vi trodde inte att du redan skulle dö. Men vi vil...

Av Holger Åhman - 25 november 2013 01:06

Hej!   Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker mot Bangkok och flyget hem. Vi åker tidigt på morgonen och är i Bangkok över dagen så vi får oss en liten överblick kanske av staden. Men helst är vi här och tar det lite lugnt med bad och god ...

Av Holger Åhman - 21 november 2013 14:18

Hej! Tiden går så fort här borta! Dagarna flyger förbi, vi badar, åkter moppe till lite olika ställen och igår var vi på en dagsutflykt till en stor park. Där fanns elefanter, sköldpaddor och annat skoj! Vi var på en show med elefanterna och sedan ...

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!   Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några...

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej! Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det ä...

Skapa flashcards