Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Holger Åhman - 2 juni 2010 16:00

Hej!


Vi blev kvar i Iggesund hos farmor och farfar över natten. Jag vaknade fyra imorse och ville inte somna om så jag är tröttis idag. Vi var ut till Annica och J-O och åt tårta. Idag var det Annicas tur att fylla år så vi passade på att fira båda två. Grattis Annica! De har två jättefina katter som jag fick klappa. Sen åkte jag rutshkana och hoppade i deras studsmatta! Det var superskoj!


Igår hade vi en helt fantastisk dag. Fint väder hela dagen och vi gick runt och tittade på alla djur och fikade och myste. Jag gick massor själv och somnade som en stock så fort vi satte oss i bilen igen.


Här är ekorren som satt brevid mej när vi fikade. Jag matade den med korvbröd.

 

Sedan såg vi björnen och lodjuren och en massa andra djur.

     

Vi gick och vi gick..jag blev trött ibland och ville åka lite vagn.

      

Ovido - Quiz & Flashcards