Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Holger Åhman - 18 juni 2010 10:04

Strax åker jag och pappa iväg mot Iggesund. Jag ska få leka med farmor och farfar hela helgen! Vi ska nog stanna till hos J-O och Annika också, de har börjat bygga hus så jag hoppas det finns lite traktorer eller nått sånt att titta på! Brrrrrrum..


Jag får passa på att njuta av helgen för på måndag är det dags för behandling igen och då är det Vincristin som ska i mej och det får jag så ont av. Sen ska jag börja äta kortison på måndag också och då blir jag på dåligt hummör. Benstick blir det också så det blir en heldag på sjukhuset. Vi har ändå planerat att försöka komma iväg till Sthm till veckan för att hälsa på Malin, Gustav och Loke och fira midsommar med dem. Vi får ladda väskan med morfin och alvedon. Det gör ju inge ondare i sthm än hemma iaf och där finns kanske lite roliga saker att titta på så då glömmer jag kanske bort det onda en stund. Sjukhuset här ska prata med sjukhuset i Sthm så de vet att vi är där och kan komma dit om det skulle bli något. Först och främst får vi hoppas att jag håller mej feberfri fram till onsdag så vi kan komma iväg!


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards