Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Holger Åhman - 23 juni 2010 19:04

Hej och godkväll!


Nu har vi kommit fram till Sthm. Resan har gått bra men jag har börjat få väldigt ont i kroppen och vill inte gå så mycket. Jag har varit väldigt trött men nu fick jag morfin när vi kom fram och då blev det full fart. 


Vi stannade efter vägen och åt i Älvkarleby och det var jättefint där. Jag var ner till vattnet och fick tvätta händerna i älven! 


Nu har vi ätit plättar, massor med plättar. Kortisonhungern har satt in och det finns inget stopp. Sen har jag och Loke lekt med hans leksaker.


Här är jag vid älven när vi tog matpaus.

  

Av Holger Åhman - 23 juni 2010 07:57

Hej!


Nu har jag fått i mej lite frukost och snart ska vi till sjukhuset för att ta prover. Jag börjar få lite ont i kroppen och igår fick jag ett cellgift som ger illamående så vi får se hur det blir när vi ska åka bil. Men det brukar gå bra, vi är förberedda med kräkpåsar och ombyte. Vi åker mot Sthm efter provtagningen. Mormor och morfar ska också följa med så vi ska hämta upp dem först. Det ska bli så roligt att få träffa min kusin!

Jag var uppe tidigt imorse så det borde inte bli några problem att somna i bilen sen iaf.


Vi hörs senare så får jag berätta hur resan gått!


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards