Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Holger Åhman - 8 juli 2010 22:55

Hej!


Idag har varit en rolig dag. Först var vi till sjukhuset och tog prover och sedan åkte vi ut och badade med Molly och hennes föräldrar. Mysigt var det! Fast jag blev hungrig och lite grinig så då packade vi ihop och åkte till Galtström för att äta lunch. Där hade de världens godaste pannkakor! Med lite mat i magen blev allt roligare och jag och Molly lekte och busade. Sedan for vi hem och jag åt lite fler pannkakor. mmm...jag gillar pannkakor!


Pappa är ute på äventyr på stan så jag och mamma var hemma. Men på kvällen kom mammas kompis Kristin och hälsade på. Det var första gången jag träffade henne och det var jätteroligt. Hon lekte och busade med mej och jag badade lite i polen ute på altanen. Den är liten men alldeles lagom för mej att sitta i utan att det behöver bli något vatten och smuts i min cvk. Sedan fikade vi och Kristin läste saga för mej innan jag skulle gå och sova.

  


godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards