Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Holger Åhman - 9 juli 2010 09:41

Hej!


Äntligen fredag och vi ska åka till farmor och farfar! Där är det alltid en massa bus och skoj! Mamma åker bort i helgen så jag och pappa ska vara där. Pappa ska också bort och busa men sover hos farmor och farfar med mej ifall vi skulle behöva åka till sjukhuset. Det var längesedan nu men vi måste alltid vara redo!


Jag har ju glömt att berätta om tivolit! Det var jättekul att få komma ut på stan och titta på alla karuseller.  Vi var där där med Hanna och hennes föräldrar. köpte hamburgare och satt i gräset och åt. Jag ville inte åka någon karusell men åt popcorn och drack dricka. Vi träffade på polisen också och jag fick titta på deras bil och sedan fick jag en ballong av tullen!


Jag och mamma har varit på promenad på morgonen och tittat på bilarna. Nu ska vi packa, vattna och göra iordning här hemma innan vi sätter oss i bilen och drar iväg. Jag är trött så jag passar nog på att sova under bilturen.


Ha en härlig helg i solskenet!

Ovido - Quiz & Flashcards