Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Holger Åhman - 13 juli 2010 16:14

Hej allihopa....


Idag har det varit jätte varmt igen och jag blir väldigt slö och trött när det är varmt men jag har haft humöret uppe ändå och busat med farmor och pappa ute på baksidan.

Pappa startade vattenspridaren idag så jag och farmor kunde springa i den det var jätte skönt.

Tyvärr har jag haft lite trassel med magen idag men det är bättre nu jag tror det kan vara värmen.

Jag var och tog prover igår med och dom såg bra ut 1,0 i netrofila värdet   


Nu sitter jag och längtar efter mamma som snart kommer hem från jobbet och då skall hon få en stor kram av mig.

hoppas att vattenspridaren startas en gång till idag så man får svalka av sig lite och jag tror pappa fixar det med..


Ha en trevlig varm dag mina vänner så hörs vi senare...Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards