Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Holger Åhman - 14 juli 2010 21:50

Hej och godkväll!


Ännu en dag där det är full fart på mej. Jag och farmor har busat idag igen, jag har sprungit naken hela dagen och kissat på altanen tusen ggr. Sen måste jag gå och hämta vatten och hälla bort det, det är jag noga med varje gång:)

Efter att jag sovit en lur i soffan skjutsade jag och pappa hem farmor. Där hemma var farfar och väntade på oss. Jag åt massa korv och sedan lite pizza med pappa också.


Vet ni, idag har mamma och pappa varit på mödravården. Farmor var barnvakt så de skulle kunna åka tillsammans för att lyssna på hjärtljud på den lilla bäbisen i mammas mage. Jag ska få ett syskon! Allt var som det skulle, hjärtat slog och magen växer. Jag pekar på mammas mage och säger bäbis!


Imorgon åker pappa på en fisketripp till fjällen. Han blir borta ända till söndag så jag och mamma ska vara hemma och mysa hela helgen. Vi ska nog åka och bada och så ska vi passa på att hälsa på Astrid i deras stuga. Pelle ska följa med pappa och fiska så då får vi hålla varandra sällskap  


kram och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards