Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Holger Åhman - 21 juli 2010 12:56

Hej!


Här i Umeå är det sommarvärme, 25 grader i skuggan. Jag ligger och sover nu, var så trött så jag höll på att somna i maten vid lunchen. Vi gick och la oss och jag somnade på två sekunder. 


Ursköljningen går bra, mitt värde vid senaste provtagningen var 0,6 och jag måste ner till 0,2 innan vi får åka hem. De tar prover var sjätte timme och kollar även njurvärdet och sånt. Det har sett bra ut, jag fick lite medicin inatt då mitt PH värde var för lågt. Vi får väga och mäta varje blöja så de har bra koll här!


När jag vaknar blir det ett nytt försök med lunch, fast det är så varmt så man är inte så sugen på mat. Sen ska jag ut och köra polisbil och cykla i korridoren. Jag hejar på alla jag möter och ropar tut tuut, tut tuut. Mamma och pappa försöker hinna efter med alla slangarna. Sen leker jag mycket med tåget de har här.


kram kram

Skapa flashcards