Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Holger Åhman - 23 juli 2010 18:21

Hej!


Igår var vi och hälsade på Malin, Gustav och Loke. Det var jättekul, jag och Loke sprang omkring och så fanns det en liten plastpool som jag badade i. Vi grillade och hade mysigt i eftermiddagssolen.


Idag har det också varit bra. Molly och hennes föräldrar kom på besök och vi fikade tillsammans. Sedan åkte jag, mamma och pappa och hälsade på mormor och morfar. Där var Loke också så jag fick leka med honom igen!


Jag mår bättre än vi väntat oss..peppar, peppar...det vore ju toppen om jag slipper bli så himla dålig. Jag äter fortfarande så blossorna i munnen har hållt sej borta. Dock har jag blossor under båda fötterna på trampdynorna, ser nästan ut som brännsår så det gör ont när jag går men idag var det ändå bättre än igår. Jag har strumpor på mej när jag springer i gräset så känns det bättre.


Imorgon ska vi ut och grilla med kusinen igen! Jag vill ju passa på att träffa honom nu när det finns möjlighet! Han är ju så söt och vi har så kul!    

Ovido - Quiz & Flashcards