Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Holger Åhman - 25 juli 2010 18:04

Idag började dagen helt ok jag vaknade och vi åt frukost sedan ringde mormor och morfar och frågade om jag ville sova där inatt jag blev jätte glad så vi packade min väska och åkte dit.

Mamma åkte ner på stan för att träffa Helene och dom skulle äta lunch sedan hade dom gått på stan och shoppat lite kläder till mig och bäbisen i magen så den slipper frysa när den skall komma hem till mig.

Pappa var hemma vilade sig och fixade med datorn.


När jag varit en stund hos mormor och morfar började jag blöda näsblod och det ville inte ge sig så mamma fick komma och hämta mig så jag får sova hemma i natt igen och provtagning imorgonbitti.


Det bästa med allt är att jag skall få sova hos mormor och morfar imorgon istället   

Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna stående här på min lekmatta...


Sovgott på er mina vänner så hörs vi i morgon


Ovido - Quiz & Flashcards