Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Holger Åhman - 27 juli 2010 18:35

Hej!


Idag har vi varit hos Olle och hans föräldrar. Vi har grillat och busat i massor! Malin, Gustav och Loke var med och Molly med föräldrar. Det var jättekul! Vi spelade fotboll och jagade varandra i flera timmar! Jag blev trött och fick vila emellanåt men fick fart igen. Nu är jag jättetrött, sitter och äter lite pannkaka innan vi ska gå och ta på pyamas. Men det har varit en riktigt rolig dag!


Natten gick bra hos mormor och morfar, jag var pigg och glad imorse när jag kom hem. Mina värden har gått ner men det är som det ska eftersom jag fått så kraftig behandling. Jag ligger precis på gränsen för att måsta fylla på men vi väntar till torsdag och håller tummarna för att jag kan vända det själv innan det sjunkit för mycke. Netrofila var på 0,6 så inga mediciner nu.


Imorgon kommer farmor och farfar och hälsar på, jag längtar efter dem!


godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards