Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Holger Åhman - 30 juli 2010 21:26

Hej!


Idag har vi haft lite dagis här hemma. Molly och Loke har varit här och lekt med mej. Vi har åkt bil, sparkat boll, byggt lego och busat i massor. Sedan åkte Molly hem och jag och Loke somnade som stockar i varsina sängar.


På eftermiddagen var vi bjudna på middag i Astrid och Pelles stuga. Vi åt gott och hade en mysig kväll. Jag och Loke körde med de vuxna så gott vi kunde. Jag hade lite problem med magen igen men nu känns det bättre.


Nu är pappa ute och rengör badtunnan så kanske blir det bad imorgonkväll, det vore mysigt. Fast jag kanske inte kan bada där för alla bakterier men vi får se. Jag har ju en egen pool som jag kan bada hur mycket jag vill i! Men först ska jag, mamma och pappa på dop. Det blir spännande att se hur jag orkar med imorgon efter så många fullspäckade dagar. 


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards