Alla inlägg den 1 september 2010

Av Holger Åhman - 1 september 2010 19:21

hej!


Nu sitter jag i soffan och leker med min lastbil. Jag ska snart gå och ta medicin,  borsta tänder, ta på pyamas och gå och sova. Idag har vi packat inför resan. Imorgon åker vi till Sthm och sedan vidare till Almers hus. Först ska vi till sjukhuset och ta prover och vi håller tummarna att det fortfarande ser bra ut. I så fall kanske vi bara behöver åka till sjukhuset en gång och ta prover i Varberg, det vore ju skönt. Prover måste vi ta där nere, vi ska ju direkt till Umeå sen och då måste vi veta hur jag ligger till.


Jag längtar tills jag får träffa Loke, Malin och Gustav. Pratar om det hela tiden och ute på altanen har jag två små röda stolar och ett litet bord, där jag alltid har paxat en stol till Loke.


godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards