Alla inlägg den 11 september 2010

Av Holger Åhman - 11 september 2010 19:07

Hej!


Nu är vi framme hos Malin, Gustav och Loke i Sthm, vi ska sova här hos dem. Vi har varit på Kolmården och tittat på alla djuren idag! Vi åkte tidigt från Almers hus och var framme vid lunch på djurparken. Där fanns alla möjliga djur! Elefanterna gillade både jag och Loke! 


Imorgon ska vi åka mot Sundsvall, där blir det provtagning för att se om det blir någon Umeå resa. Jag låg helt ok sist så vi tror att det ska gå vägen. I så fall åker vi på måndag morgon, så det blir mycket resande nu. Känns lite som att vi mest suttit i bilen den här veckan. Men jag har ju fått lyxa och se filmen Bilar en massa gånger under resan! Vi har en sån där dvd som jag kan titta på, köpte den när vi började pendla till Umeå. 


Natti, natti!Nu ska jag sova snart!

Ovido - Quiz & Flashcards