Alla inlägg den 21 september 2010

Av Holger Åhman - 21 september 2010 11:45

Hej!


Idag är det lite ruskigt väder igen, det märks att hösten är här. Än så länge är vi inne och poar på. Jag mår riktigt bra även om jag vaknar på nätterna fortfarande. Igår var vi ute och grejade och på kvällen var mormor och morfar här och hälsade på. Ikväll kommer Helene! Jag och mamma längtar!


Idag ska jag vara hos mammas kusin en stund, det blir skoj! Hoppas vi kan vara ute lite, fast jag är gärna inne och klappar på katterna också.


Proverna såg ok ut igår, jag har sjunkit i mina värden men det är ju så det blir efter högdosbehandling så det är enligt plan kan man säga. Jag får fortsätta med lite mediciner iaf! Jag kommer förmodligen fortsätta sjunka lite till innan det vänder. Men jag har inte fått några blåsor den här gången! Några i munnen har jag iof fått men inte så mycket som förut. Jag har kunnat äta själv och inte behövt någon sondnäring.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards