Alla inlägg den 24 september 2010

Av Holger Åhman - 24 september 2010 14:49

Hej!!!!


Idag regnar det igen så vi har varit inne idag och lekt jag har kört rally med min bobbycar så det är bara för pappa att hålla undan sina fötter när jag kommer i full fart.

Igår var det ju provtagning och jag hade bra värden igår så det är bara att vara glad lite låga trombocyter hade jag med det är ingen fara med det får bara lätt blåmärken då så mina ben ser ut som om jag sparkat flera fotbolls matcher irad utan benskydd   .


Idag har mamma åkt till gävle för att träffa sina gamla skolkompisar och hon kommer hem på söndag så jag och pappa är hemma och busar.

Nu snart skall vi åka till mormor och morfar för att få lite mat och i morgon skall jag vara hos dom och sova över....


nu skall jag klä på mig för att åka ha det bra mina vänner...


Kram Holger

Skapa flashcards