Alla inlägg under november 2010

Av Holger Åhman - 4 november 2010 19:01

Hej!


Idag är det precis ett år sedan jag insjuknade i leukemi. Tänk att vi kämpat ett helt år nu! Å att jag mår så bra och så mycket som har hänt sista tiden. Jag har lärt mej gå igen, t o m springa, har ingen smärta längre och är en pigg och glad pojke för det mesta.


Imorse fick jag en matchtröja av farfars kompis Remo. Den är köpt i Italien på Milans stadio och det står Pato på ryggen! Här är världens gladaste Milanes!

  


Jag och mamma har kommit fram till Sthm nu. Vi har firat ettårsdagen på Mc Donalds! Jag och Loke har busat så klart och det är jätteskoj. Snart är det dags för oss att sova.

Jag och Loke ville ha mössor på!

  

Av Holger Åhman - 3 november 2010 12:06

 Hej!


Idag bloggar vi med blått för jag ville det. Jag och mamma är i Iggesund hos farmor och farfar. Vi ska sova här inatt och imorgon fortsätter vi till Sthm. Det blev ingen tågresa utan vi tar bilen ist. Vi vet egentligen fortfarande inte om vi måste in och ta prover imorgon så vi är lite busiga som tjuvstartat. Men om det behövs kan vi säkert ta prover på söndag när vi kommer hem.


Farmor jobbar nu men kommer snart, kanske hinner jag och mamma gå och möta henne, då kan jag passa på att leka lite ute på gården på dagis. Där finns jätteroliga kanor att åka i och en stor bil jag kan köra! Vi passar på när de andra barnen är inne  

 

Just jah, det blev ingen vaccination i måndags utan vi ska troligtvis göra den i Umeå ist. Det är ju ganska stor risk att jag får feber och blir dålig och eftersom vi skulle iväg till Sthm så vill vi inte ta sprutorna nu.


Kram

Av Holger Åhman - 2 november 2010 14:45

Hej!


Igår var jag hos min kompis Thea och hälsade på. Vi hade superskoj och sprang massor mellan vardagsrummet och köket hela kvällen. Thea är jättesnäll, vi fick middag hos där och vi myste en stund framför tv:n också.


Idag har Laila och Hanna varit här, jag och mamma var ute på en promenad med dem. Det var lite kallt ute idag men det går bra bara man klär på sej ordentligt! Eller hur Hanna!?!  


Proverna igår såg bra ut, jag kan fortsätta med samma medicin som förra veckan. Vi kanske måste in på torsdag igen och ta prover eftersom det är dags att åka till Umeå för behandling igen på måndag. Vi får se vad läkarna i Umeå säger...vi hoppas på att slippa då vi tänkt åka mot Sthm på onsdagkväll.


I eftermiddag ska jag leka med pappa! Mamma ska iväg en sväng.


kram kram

Av Holger Åhman - 1 november 2010 09:02

Godmorgon!


Nu håller vi på att göra iordning oss föra att åka upp till sjukhuset, vi ska ta prover. De har pratat om att jag kanske ska få vaccinera mej också men vi måste kolla upp först om det är någon idé då jag fortfarande har en högdos kvar. Då slås ju immunförsvaret ut och då kanske jag ändå måste göra om det igen.


Igår matade vi änderna vid sidsjön, det var roligt! De fick bröd och flockades runt mej!

  

Ovido - Quiz & Flashcards