Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Holger Åhman - 31 januari 2011 07:37

Godmorgon!


Antibiotikan har hjälpt jättebra, febern är borta och jag är mycket piggare. Det var förmodligen en bakterie som ställde till det, den de hittade i blododlingen. Skönt att jag mår bättre! De har bytt ut medicinen nu så det ska räcka om vi åker in till sjukhuset en gång per dygn och får antibiotika. Vi fick komma hem igår och idag åker vi till mottagningen och tar prover och får medicin.


Jag kan inte få några cellgifter nu när jag är under annan behandling. Vi får se hur många dagar jag behöver antibiotikan..


Idag var ARTIKELN de skrev om mig i DAGBLADET med! Ni som vill kan läsa här.

http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.2702978-holger-vagrade-ge-upp


Det blir nog ganska lugnt idag eftersom jag fortfarande är trött och behöver vila lite extra. Alva ska följa med mamma ska till tandläkaren idag, hon har bitit sönder en tand..


kram

Ovido - Quiz & Flashcards