Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Holger Åhman - 4 mars 2011 18:43

Hejsan!


Idag har det varit full fart. Först var vi och handlade mat för mamma ska laga gomiddag imorgon med sin kompis Maria. Jag hade en egen liten vagn som jag körde och la matvaror i. Det var full fräs på mig inne på affären, jag är ett litet yrväder, men ett väldigt snällt sådant!


Sen åkte vi för att hälsa på Laila, Pelle och Hanna. Det var längesen vi träffade dem och det var jätteroligt att hälsa på. Vi hade tur också för Pelle fyller år idag och det visste inte vi...vi fick tårta och kakor och en massa annat gott. Hanna har blivit så stor och fått så mycket hår, precis som jag! Hon har fått tagit bort sin cvk nu också!


När vi kom hem stor det en matkasse på spisen och i den låg oxfilé, kyckling, grönsaker och en massa annat gott. Det var mormor som hade varit och handlat! Vi gjorde god fredagsmiddag, det var så gott så jag grinade när köttet var slut!!


Här är Pelle och lilla Alva

  


Ovido - Quiz & Flashcards